FAQ - najczęstsze pytania

1. Czy istnieje możliwość zamówienia produktu przez telefon?
Tak, aczkolwiek zawsze prosimy dodatkowo o potwierdzenie zamówienia mailowo lub przez sms.

2. Kiedy mogę spodziewać się dostarczenia paczki przez kuriera?
Godziny dostaw kurierskich są zależne od miejsca dostawy. Aby uzyskać informacje o terminie dostawy śledź drogę paczki. Numer paczki powinieneś otrzymać w momencie wysłania jej przez nasz sklep.

3. Kiedy mogę spodziewać się dostarczenia przesyłki przez Pocztę Polską?
Od 1 do 7 dni od nadania. Wszystko zależy od formy wysyłki. Po zrealizowaniu zamówienia otrzymają Państwo maila z numerem nadawczym przesyłki. Po wpisaniu otrzymanego numeru na stronie www.poczta-polska.pl można śledzić aktualny status przesyłki. Przy zamówieniach "pilnych" sugerujemy jednak wybór przesyłki przez firmy kurierskie.
 
4. Kupiłem produkt i przelałem pieniądze. Kiedy dostanę przesyłkę?
Zamówienia opłacane zwykłym przelewem bankowym są realizowane dopiero po zaksięgowaniu się wpłaty na koncie naszego sklepu. Zazwyczaj jest to kwestia 1 popołudnia, choć w  skrajnych przypadkach transfer pieniędzy może trwać nawet kilka dni.
 
5. Chciałbym odebrać towar osobiście – czy jest to możliwe?
Odbiór osobisty jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00 po wcześniejszym poinformowaniu nas mailowo lub telefonicznie. W sklepie przyjmujemy płatność wyłącznie gotówką.

pixel