Płatności i wysyłki

PŁATNOŚCI

Płatności za zamówiony towar można dokonać 

Przelewem ekspresowym przez IAI Pay i PayU

dla banków: Alior Bank, Bank BPS, Bank Millennium, Bank Pekao, Bank Pocztowy, BGŻ BNP Paribas, BLIK, BOŚ Bank, Citi Handlowy, Credit Agricole, Euro Bank, Getin Bank, IdeaBank, ING Bank Śląski, Inteligo, iPKO,mBank, Nest Bank, Net-bank express, Noble Bank, Pay Way Toyota Bank, PBS Bank, PeoPay, Plus Bank, Raiffeisen Polbank, Santander Bank Polska, SGB, T-mobile Usługi Bankowe, Volkswagen Bank

kartą MasterCard przez PayPal, przez LeaseLink, lub gotówką przy odbiorze przesyłki od kuriera (przesyłka pobraniowa).

Po udanej transakcji powinieneś potwierdzenie dokonania płatności oraz zostać przekierowana/wany z powrotem na stronę sklepu.

W przypadku gdy ani płatność, ani informacja o wysyłce pobraniowej do Nas nie dojdzie w ciągu 7 dni, zamówienie może zostać anulowane (o czym poinformujemy Cię emailowo i postaramy się też telefonicznie). 

 

PRZESYŁKI

Dostawy na terenie Polski dokonujemy za pośrednictwem firm kurierskich oraz Poczty Polskiej, a wysyłka odbywa się wyłącznie w dni robocze. Koszty dostawy widoczne są podczas składania zamówienia, gdyż mogą być uzależnione od wielkości oraz sposobu pakowania przedmiotu.

ŚLEDZENIE PRZESYŁEK NADAWANYCH KURIEREM GLS: https://gls-group.eu/PL/pl/home

ŚLEDZENIE PRZESYŁEK NADAWANYCH KURIEREM DHL: https://www.logistics.dhl/pl-pl/home/sledzenie.html

ŚLEDZENIE PRZESYŁEK NADAWANYCH POCZTĄ POLSKĄ: https://emonitoring.poczta-polska.pl/

ŚLEDZENIE PRZESYŁEK NADAWANYCH INPOSTEM/PACZKOMATAMI: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

 

OBOWIĄZKOWO sprawdzaj zawartość paczki w obecności kuriera, w celu sprawdzenia zgodności towaru. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub braków, zażądaj od niego sporządzenia protokołu szkód i reklamacji. Bez tego protokołu my nie uwzględnimy Twojej reklamacji!

Nie bierzemy odpowiedzialności za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek, które są zależne od Poczty Polskiej oraz kurierów. Po zrealizowaniu zamówienia instruujemy Cię gdzie i w jaki sposób możesz uzyskać informacje o Twojej przesyłce. Tam również należy najpierw szukać przyczyn opóźnień, a jeśli dalej masz wątpliwości - kontaktuj się z nami.  

Wysyłka poza granice RP
Wysyłamy towar za granicę. Prosimy o kontakt w celu ustalenia kosztów takiej wysyłki. Przy ustalaniu ceny kierujemy się cennikiem Poczty Polskiej i obsługujących nas firm kurierskich, a także sugestiami kupującego.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel